Customer Success Manager

Customer Success Manager

Positiv, Tålamod och lösningsorienterad är de tre egenskaper vi letar efter hos vår nästa Customer Success Manager. Du kommer att granska kvalitéten i våra implementationer.

Syncify är ett företag som startats för att förändra en bransch som suttit still alldeles för länge. Våra mål är extremt höga och vi är här för att rita om kartan vad gäller nyttjandet av ekonomitjänster.
Vår tid är nu. Nu handlar det om att fortsätta leverera en fantastisk mjukvara till våra samarbetspartners – av högsta kvalité. För att lyckas behöver vi förstärkning och vi hoppas verkligen att det är just du som är vår nästa pusselbit.
En grundsten som genomsyrar organisationen är att alla hjälps åt och det är allas ansvar att driva det här företaget. Den är en av anledningarna till att vår resa startat på ett fantastiskt sätt och att det går bra för oss.

Vi tror att du har ett enormt driv och alltid siktar på att uppnå högsta kvalitét i ditt arbete. Genom dina tidigare tjänster har du erfarenhet av att ha arbetat tillsammans med ett utvecklingsteam. Du anser dig vara strukturerad och är duktig på att hitta rätt kompetens för att lösa problem.

Vår Customer Success Manager kommer att vara länken mellan produktutveckling och försäljning. Arbetsuppgifterna kommer att variera mellan att implementera nya projekt såsom att vidareutveckla befintliga kunders integrationer.

På Syncify kommer du ingå i ett ett starkt sammansvetsat team där varje medarbetare har ett otroligt engagemang för att utveckla Syncify och våra integrationer. Samtidigt har vi sjukt kul ihop och bangar inte för att fira varje framgång som vi når.

Känner du dig träffad?

2018-11-21T09:39:35+00:00